Warp Drive (2022) Review (Switch eShop)

Captură pe Nintendo Switch (stație de andocare)

Fapt distractiv: dacă F-Zero GX, cel mai recent joc pentru consolă de acasă din seria de curse futuriste emblematică a Nintendo, ar fi o persoană, ea ar fi suficient de mare pentru vot acum. De fapt, o face departe De prea mult timp de când am primit un nou F-Zero, ceea ce a dus la imitatorii să umple golul cât pot de bine. Unii dintre ei, cum ar fi Fast RMX sau WipEout Omega Collection, au făcut o treabă grozavă adăugând propria lor întorsătură acestui joc intens. Alții, precum Warp Drive, au bâjbâit puțin mingea. Warp Drive a început ca un joc pentru mobil în urmă cu câțiva ani și acum și-a făcut drum spre Switch, dar nu lăsa originile să te oprească imediat. În ciuda defectelor sale, aici este un timp cu adevărat plăcut; ne dorim doar să fie mai consistent.

Deși Warp Drive este cu siguranță un rapid joc, am spune că gameplay-ul său are mai multe în comun cu Mario Kart 8 Deluxe decât cu F-Zero sau Fast RMX. Deși te miști cu viteza luminii pe cursuri care sfidează gravitația, o mare parte din succesul tău depinde de cât de eficient poți achiziționa și folosi elemente pentru a-ți oferi un avantaj. La fel ca în Mario Kart, există mai multe puncte pe pistă în care puteți conduce peste o linie de „cristale warp” care vă vor oferi un element, deși aici efectul nu este întâmplător. Puteți păstra fiecare cristal atât timp cât doriți și fiecare poate fi folosit pentru a lansa o rachetă, pentru a activa un impuls scurt, pentru a pune o mină în spatele dvs. sau pentru a se teleporta pe o altă rută de pe pistă în anumite puncte.

Warp Drive Review - Captură de ecran 2 din 4

Ne-a plăcut eliminarea elementelor aleatorii, deoarece vă permite să adoptați o abordare mai strategică a conducerii și nu vă lasă ghinionist dacă primiți o aruncare proastă. Toată lumea a fost acolo în Mario Kart 8, unde aveți nevoie disperată de ajutor pentru a rămâne pe primul loc, dar obțineți o monedă inutilă dintr-o cutie de articole. Aici mai poți face ceva util cu cristalele tale, deși am constatat că aplicarea lor lasă de dorit. Rachetele, de exemplu, pot fi trase numai dacă ați blocat un inamic în fața dvs. Nu numai că este greu să țintiți mașina pe care doriți să o loviți, dar am observat o mulțime de cazuri în care împușcătura rachetei s-a prăbușit în perete în loc de altă mașină.

Aspectele pistelor sunt puțin fără întreruperi, au un design de pistă pe niveluri și ne-a plăcut cum fiecare curs avea teme distincte, deși am vrut ca acele teme să fie mai bine integrate ca mecanisme de joc. În diferite puncte ale unei piese, puteți alege să declanșați un impuls pentru a traversa un etaj fals sau o teleportare cu rază scurtă de acțiune pentru a te duce pe o altă rută. Aceste rute laterale durează aproximativ la fel de mult ca drumul principal, dar sunt utile pentru momentele în care ești blocat în mijlocul haitei și continui să fii explodat de obiecte, deoarece poți subțire puțin turma. luând o altă cale.

Principala atracție a experienței de aici este modul turneu, care vă permite să alergați prin seturi tematice de patru piste simultan. După fiecare cursă, primești apoi monede și puncte de experiență în funcție de performanța ta. Nu știm cu adevărat ce fac de fapt punctele de experiență. face– poate deblocați accesul la lucruri mai bune din magazin? – dar monedele pot fi cheltuite pentru a selecta aleatoriu trei upgrade-uri sau produse cosmetice pe care le poți aplica mașinii tale. Odată ce o cumpărați din magazin, dețineți acea monedă pentru totdeauna și o puteți tranzacționa cu orice altă monedă pe care ați achiziționat-o.

Warp Drive Review - Captură de ecran 3 din 4

La început, ne-a deranjat un pic acest sistem de magazin, deoarece nu vă oferă control total asupra modului în care să vă construiți mașina. Poate una dintre piesele oferite este oarecum atractiv, dar nu știi niciodată dacă următoarea rundă de oferte de magazine ar putea avea ceva mai bun pe care nu ți-l poți permite dacă cumperi ceva acum. Cu toate acestea, ne-a plăcut modul în care această abordare controlată a magazinului vă face să ghiciți și să încercați piese pe care altfel nu le-ați fi luat în considerare. Mai mult, nu este nevoie acest mult timp să deblocheze toate piesele oricum.

Pe lângă modul de bază de turneu, există și moduri de misiune și supraviețuire. Modul Misiune vă cere obiective precum colectarea unui anumit număr de monede într-un interval de timp scurt sau lovirea unui anumit număr de rivali cu rachete într-o singură tură. Fiecare piesă are propria sa suită de misiuni oferite, care vă ajută să vă familiarizați mai bine cu aspectul lor, în timp ce vă îmbunătățiți abilitățile de conducere, iar misiunile devin din ce în ce mai dificile pe măsură ce deblocați mai multe.

Modul de supraviețuire vă permite să rulați o serie de curse pe piste alese aleatoriu, fiecare dintre acestea necesită să terminați cursa cel puțin într-o anumită locație. Supraviețuind fiecărei curse îți vei câștiga monede, iar pe măsură ce șirul tău de câștiguri crește, la fel crește și numărul de monede pe care le primești. Deși aceste două moduri nu adaugă neapărat conținut nou la amestec, am simțit că au adăugat în continuare experiență prin introducerea unor modificatori interesanți în cursele de bază. De asemenea, acționează ca o modalitate bună de a câștiga experiență în agricultură și monede, ceea ce vă poate ajuta să vă construiți colecția de monede mai rapid.

Warp Drive Review - Captură de ecran 4 din 4
Capturat pe Nintendo Switch (handheld/deconectat)

Din păcate, performanța tehnică nu este la egalitate. Warp Drive pare să țintească 30 FPS, dar am observat cazuri intermitente de framerate la fiecare rulare la care am participat. Este oarecum de înțeles având în vedere cât de haotică poate fi acțiunea de pe ecran, dar imaginile nu par să fie acest avansat pentru hardware Switch – a fost inițial un joc mobil, până la urmă. Sperăm că dezvoltatorii vor găsi o modalitate de a remedia aceste probleme într-o actualizare; cârligurile de cadru nu sunt suficient de rele pentru a ruina Warp Drive, dar cu siguranță afectează negativ experiența.

Aceste probleme tehnice devin deosebit de evidente în multiplayer. Deși nu există multiplayer online, puteți juca local cu până la patru jucători pe ecran divizat, dar implementarea aici este în cel mai bun caz mediocră. A avea doar doi jucători este cel puțin o experiență decentă și în general stabilă, dar înlănțuirea până la trei sau patru jucători duce la o scădere substanțială a performanței. Este deosebit de dezamăgitor, având în vedere potențialul evident de aici pentru o experiență competitivă distractivă; ceea ce ar putea fi o alternativă interesantă și ieftină la Mario Kart 8 devine o imitație proastă pe care cu greu vei dori să o arăți prietenilor tăi.

În ciuda problemelor tehnice, prezentarea Warp Drive reușește în continuare să impresioneze prin stilul artistic puternic expus. Culorile neon puternic saturate, luminile strălucitoare și estetica punk din anii 90 se combină pentru a crea o lume extrem de trippy. Fie că alergi alături de o navă de pirați sau sub tentaculele unui calmar uriaș, fiecare pistă oferă un fel de spectacol vizual care iese în evidență de restul. Toate acestea sunt însoțite de muzică care amestecă rock și hip-hop cu o mulțime de sintetizatoare pentru a crea o coloană sonoră de mare octanism care menține nivelul de energie ridicat. Warp Drive poate fi puțin dezamăgitor în execuția sa, dar să nu spunem niciodată că nu lasă măcar o impresie.

Concluzie

Warp Drive se simte ca un predecesor solid al ceea ce ar putea fi o continuare grozavă într-o zi. Abordarea sa strategică, de mare viteză, a curselor este o bucurie de jucat atunci când încetinirea FPS nu scapă de sub control, iar stilul său artistic arată ca ceva cu adevărat distinct în genul de curse „kart”. Dacă nu ar fi o colecție de câteva sughițuri majore, cum ar fi utilizarea greoaie a articolelor sau instabilitatea multiplayer, acesta ar putea fi un adevărat câștigător. Chiar și așa, este totuși un joc pe care l-am recomanda să îl luăm atunci când există o vânzare suficient de mare. Există suficient conținut pentru un singur jucător pentru a vă ține ocupat o vreme și, deși dezamăgește, Warp Drive poate fi destul de distractiv odată ce intrați în el.